Qui som(old)

[thb_image retina=”retina_size” full_width=”true” alignment=”center” lightbox=”true” image=”1265″]

Vibra Comunicació

Vibra Comunicació és una oficina de comunicació i promoció establerta a Barcelona que treballa per tot l’Estat. Un grup de professionals de la comunicació especialistes en estratègies de posicionament personalitzades, innovadores i diferents per a grups de música, festivals i tot tipus d’activitats culturals.

La nostra missió és que un grup o festival arribin al màxim de públic objectiu possible adequant cada pla de comunicació a les necessitats específiques de cada client i cada segment de públic. L’objectiu és generar tant interès a la premsa especialitzada com a la generalista. Interessar als que generen opinió és la millor manera d’arribar al públic final.

Qui som(old)

[thb_image retina=”retina_size” full_width=”true” alignment=”center” lightbox=”true” image=”1265″]

Vibra Comunicació

Vibra Comunicació és una oficina de comunicació i promoció establerta a Barcelona que treballa per tot l’Estat. Un grup de professionals de la comunicació especialistes en estratègies de posicionament personalitzades, innovadores i diferents per a grups de música, festivals i tot tipus d’activitats culturals.

La nostra missió és que un grup o festival arribin al màxim de públic objectiu possible adequant cada pla de comunicació a les necessitats específiques de cada client i cada segment de públic. L’objectiu és generar tant interès a la premsa especialitzada com a la generalista. Interessar als que generen opinió és la millor manera d’arribar al públic final.

Quién somos

[thb_image retina=”retina_size” full_width=”true” alignment=”center” lightbox=”true” image=”1265″]

Vibra Comunicació

Vibra Comunicació es una oficina de comunicación y promoción establecida en Barcelona que trabaja para todo el Estado. Un grupo de profesionales de la comunicación especialistas en estrategias de posicionamiento personalizadas, innovadoras y diferentes para grupos musicales y actividades culturales diversas.

Nuestra misión es que un grupo o festival lleguen al máximo de público objetivo posible adecuando cada plan de comunicación a las necesidades específicas de cada cliente y cada segmento de público. El objetivo es generar tanto interés a la prensa especializada como a la generalista. Interesar a los que generan opinión es la mejor manera de llegar al público final.